onsdag 27 april 2011

Changes

Efter att misskött denna bloggen ända sen den föddes,
allt från pinsamma kassa inlägg under ens mindre positiva stunder
till onödiga hettsiga debatter med mig själv tänkte jag nu börja om på nytt.

Eller va fan man ska säga (varför vet jag egentligen inte).

Tanken var att skaffa en helt ny blogg men sen tänkte jag,
va fan skiten kan vara kvar (eftersom detta antagligen bara är en grej jag fått för mig nu men antagligen kommer hata och ha ångest över om ca fem minuter sedan fortsätta skriva lite halvtaskiga onödiga inlägg igen).

Såååå jaha här är det då (uppenbarligen) det "första" inlägget i den omgjorda bloggen.
Denna gången ska jag försöka ha en mer positiv underton (hur fan det nu är möjligt).




Okej hänt sen sist:
Syster har fått en son, finaste Leon. Me love
Även Mikaela har fått en son, congrats
Jag har ny tatt me lova big time
Jag ska tatta mig igen nu på fredag, vad vet jag icke ännu.

Sen är det kanske inte så mycket mer nytt.
Dom obligatoriska fyllorna för att fly vardagen, den ibland smygande ångesten efteråt.
Samma jobb, ja samma allt tror jag. Inget nytt.
Inte vad jag kan komma på nu som skulle ligga i någons intresse.

Precis som om något av det jag skrivit kommer förgylla någons tillvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera eller bara skit i det