lördag 18 december 2010

s k i t

I stället för att uppdatera och spy galla över allt jag är förbannad på
så har jag av någon anledning börjat skriva någon form av hettsig "dagbok"
på min skrivvänliga dator (bra tangentbord).

Då är det ju som så att det känns som jag får välja lite. Denna bloggen suger ju,
och har gjort det ett tag sååå ska man safta till det med skiten
jag skriver "privat" även om kanske inte är jätte privat
bara jag som hettsar över saker.

Inte för jag tror att det på något sätt skulle "piffa" upp denna bloggen.
För den delen vill jag bara göra om hela skiten.
Byta bilder, färger. Allt.

Skriva om saker som händer runt om i våran fucked up värld
och inte om mig. Eller skriver väl inte jätte mycket om mig, eller, kanske.
Skit samma.
Men tyvärr pallar jag inte detta. För jag har ingen aning om hur jag vill ändra skiten.
Känns väldigt onödigt att ändra något som redan är skit och dömt att fortsätta vara just
skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera eller bara skit i det