måndag 29 november 2010

signalstopp

Två saker som stressar mig varav den ena även gör mig en aningens
psykiskt sjuk.

Det första är stationen som bytt sin jävla signal så fort de ska meddela något.
Det kan vara helt ok om inte signalen är precis som den i
närkontakt av tredje graden.
(vilket för övrigt är en jäkligt bra film jag rekommenderar)


Det andra är att det blir mörkt så fort.
Okej hade jag gått upp kl nio och inte vid tolv hade jag ju haft fler
ljusa timmar. Nu är det ju dock icke så.
Vilket gör att när jag går upp och väl klätt på mig och halvt kommit igång
så är det typ två timmar tills det är mörkt.

Sicket banalt problem som jag faktiskt får skylla mig själv för.

Jag har säkert mycket mer som antagligen är intressantare som jag borde skriva om.
Men så fort jag sätter mig här så tar det stopp i mina tankebanor och
mina välformulerade meningar i huvudet har lagt sig till ro
för att inte aktivera sig än på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera eller bara skit i det